loading...
باشگاه خبرنگاران بسیج دانش آموزی فارس
جدید ترین اخبار سیاسی


روح الله کاویانی راد بازدید : 65 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای در شهر وین شنبه ششم تیر ماه به اتریش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه ششم تیر ماه به منظور شرکت در دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای و در آستانه دهم تیر ماه زمان نزدیک شدن به پایان ضرب الاجل تمدید هفت ماهه توافقنامه ژنو راهی وین پایتخت اتریش می‌شود.

دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای (هشتمین دور) برای نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از روز چهارشنبه 27 خرداد ماه در سطح معاونان وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شهر وین در جریان است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۰

سوم تیرماه ۲۳ ژوئن) بیست و ششمین سالگرد مرگ مشکوک «میشل عفلق» نظریه پرداز سیاسی عرب، پایه‌گذار حزب بعث عراق و پدر معنوی صدام است.

به گزارش افکارنیوز،‌ سوم تیرماه (۲۳ ژوئن) بیست و شیمین سالگرد مرگ مشکوک «میشل عفلق» نظریه پرداز سیاسی عرب و پایه‌گذار حزب بعث عراق است، حزبی که متفاوت از جریان سوریه در عراق (حزب بعث سوریه) قدرت گرفت و زمینه جنایات فراوان صدام حسین در این کشور و منطقه را فراهم کرد که از جمله آنها می‌توان به جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ایران و جنگ کویت بود، اشاره داشت، این حزب سرانجام با اعدام صدام حسین به جریان خود در عراق خاتمه داد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 57 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

قیاسی:

همدان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به مشکلات شهرستان فامنین و کمبود نیروی انسانی با کیفیت در این شهرستان، گفت: دولت استخدام جدید ندارد و باید این شهرستان را کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قیاسی عصر چهارشنبه در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری پس از امام خمینی(ره) آگاهانه و هنرمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رهبری می کند و به کسی اجازه نمی دهد که از خطوط گذر کند.

روح الله کاویانی راد بازدید : 89 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

گزارش دانا از ضیافت افطاری دولت با حضور مجرمین فتنه 88/

در ضیافت افطاری دولت که مجرمین فتنه 88 نیز در آن حضور داشتند، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به دفاع از سران فتنه پرداخت.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا مراسم ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری شب گذشته با حضور احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 

نمایندگانی از احزاب اصولگرای موتلفه اسلامی، نمایندگان ادوار مجلس،جبهه پایداری انقلاب اسلامی،جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی‌ مهندسین، جبهه ایستادگی، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، حزب ایران زمین، جامعه اسلامی اصناف و بازار، جامعه جوانان متحد اسلامی و احزاب اصلاح طلب کارگزاران سازندگی، مجمع‌مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، مجمع نیروهای خط امام، حزب اعتماد ملی، حزب فرزندان ایران، حزب اسلامی کار، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، حزب مردم‌سالاری، حزب مردم، حزب اراده ملت، حزب اعتدال و توسعه، حزب ندای ایرانیان به این مراسم دعوت شده بودند و گروهی از آن ها حضور داشتند.

 

روح الله کاویانی راد بازدید : 68 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

 

نماینده سازمان مدیریت:

دولت دنبال ایجاد انضباط در ساختار اداری کشور است

همدان-ایرنا-نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت:دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد انضباط در نیروی انسانی و ساختار اداری کشور است.

 

 

حیدر علی نوروزپور شامگاه چهارشنبه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان همدان افزود:در دولت گذشته به علت تمرکز زدایی و اصالت دادن به استان ها سعی شد که تصمیم گیری در رابطه با رویکرد های نیروی انسانی و ساختار اداری به استان ها سپرده شود.

وی اظهار داشت:اما هم اکنون رویکرد ها در رابطه با این مقوله دستگاهی بوده و اختیارات تصمیم گیری استان ها در این رابطه کمتر شده است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 56 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

وزارت امور خارجه آمریکا اظهار امیدواری کرد که توافق هسته ای با ایران در مهلت تعیین شده به نتیجه خواهد رسید و پیشرفت هایی نیز در این زمینه انجام گرفته است.

به گزارش شریان نیوز، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به اقدام اخیر مجلس ایران مبنی بر تصویب لایحه ای که مانع از دسترسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به مراکز نظامی ایران می شود گفت: اینها نوعی گام های اولیه قوه مقننه است که مجلس ایران تمایل خود را به برداشتن آنها بیان کرده است. اما همانطور که پیشتر گفتیم، مذاکرات همچنان در وین ادامه دارد و انتظار داریم که ایران به همه پارامترهای توافق لوزان پایبند باشد. البته مذاکرات نهایی در جریان است و توافق مستلزم آن است که دسترسی لازم برای بازرسان آژانس فراهم شود تا بتوان مراحل راستی آزمایی را به طور کامل انجام داد. عقاید متفاوتی از سوی همه طرفین حاضر در مذاکره مطرح شده و خواهد شد اما همانطور که پیشتر گفته ایم، توافق نکردن بهتر از توافق بد است

روح الله کاویانی راد بازدید : 62 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

روز گذشته 3 تن از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب (س) به نامهای "شهید محمد حمیدی (ابوزینب)، شهید حسن غفاری و شهید علی امرائی (حسین ذاکری) در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امام سیّد علیِ خامنه ای (پیر عشق) گفت:
 
"فریاد را علیه ستم آفریده اند" 
 
شهادت 3 تن از مدافعان حرم حضرت زینب (س) در سوریه+تصاویر
برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید
روح الله کاویانی راد بازدید : 73 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
 

کاخ سفید اطمینان دارد که یک توافق نهایی با ایران در روزهای پایانی قبل از ضرب الاجل ۳۰ ژوئن حاصل خواهد شد ولی پذیرفت که برخی از جزئیات ممکن است کماکان پس از حصول این توافق مشخص شود.

 به گزارش ایرنا، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق نهایی مذاکرات هسته ای با ایران ادامه خواهد یافت یا نه گفت: ما همچنان دیپلماتهایمان را به کار خواهیم گرفت.

روح الله کاویانی راد بازدید : 58 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

جلسه بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت یازدهم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدحسن ابوترابی فرد و با حضور ۲۰۴ نماینده آغاز شد.

بررسی استیضاح علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش اولین دستور کار جلسه علنی امروز است.

نمایندگان همچنین امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تفریغ بودجه سال ۹۲ را نیز استماع خواهند کرد.

علاوه بر این اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی شده است، در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 62 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

حکومت ریاض در بهبوهه افشاگریهای رسوا کننده ویکی لیکس، بازی جدیدی را برای به چالش کشیدن توافق احتمالی نهایی هسته ای آغاز کرده است.

خدیجه غبیشاوی، عربستان سعودی که همواره ایران را رقیب اصلی خود در جبهه های مختلف مذهبی، اقتصادی و سیاسی در منطقه می داند از بیم انزوای بیشتر و فرو رفتن در باتلاق هایی که خود در یمن، سوریه، بحرین و ...ساخته است، تحرکات جدیدی را آغاز کرده است؛ تحرکاتی با هدف عبور از توافق هسته ای ایران و جا نماندن از پیشرفت های تهران.

بر این اساس، نفر سوم عربستان سعودی در کمتر از یک هفته دو سفر مهم و استراتژیک را در دستور کار خود داشت؛ نخست روسیه در شرق و دیگری فرانسه در غرب؛ سفرهایی که با دستور کارهای متفاوت و بعضا مبهم تحلیل های گسترده ای را در رسانه ها ونشست های سیاسی درباره شرایط امروز منطقه و عربستان سعودی و در روزهای مهم مذاکرات هسته ای به دنبال داشته است

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت۰۶:۰۷
 

یکی از سیاستمداران حزب چپ آلمان همزمان با سفر وزیر دفاع آمریکا به کشورش انتقاد شدیدی را به سیاست اوکراین واشنگتن وارد کرده و وزیر دفاع آمریکا را وزیر جنگ نامید.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه "راینیشن پست"، "اسکار لافونتاین" همزمان با سفر وزیر دفاع آمریکا به برلین انتقاد شدیدی را به سیاست اوکراین آمریکا وارد کرده و در صفحه فیس بوک خود "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا را وزیر جنگ در برلین نام نهاد.

وی اظهار داشت که وزیر جنگ آمریکا اروپاییان را به این مسئله فرا می خواند که با تجاوزگری های روسیه مقابله کنند. در حالی که اروپاییان دلایل زیادی دارند که با تجاوز گری های آمریکا مقابله کنند. وزیر دفاع آمریکا در سفر امروز خود به برلین خواستار نقش فعالانه تر آلمان در ناتو برای تقویت این ائتلاف نظامی در برابر روسیه شده و تاکید کرد که آمریکا دیگر آماده نیست سهم بالایی از هزینه هاینظامی ناتو را متقبل شود.

روح الله کاویانی راد بازدید : 53 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

 

معاون نماینده چین در سازمان ملل به طرفین مذاکرات هسته‌ای توصیه کرد به موقع تصمیمات لازم برای رسیدن به توافق نهایی را اتخاذ کنند.

خبرگزاری فارس: پکن: 
امیدواریم همه به موقع تصمیم سیاسی لازم برای توافق هسته‌ای را اتخاذ کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو هیئت دیپلماتیک چین در سازمان ملل روز سه شنبه گفت پکن امیدوار است ایران و گروه موسوم به 1+5، به موقع تصمیمات سیاسی لازم برای توافق هسته ای را اتخاذ کنند.

به نوشته شانگهای دیلی، «وانگ مین» معاون نماینده دائم چین در سازمان ملل در نشستی که با موضوع منع اشاعه در شورای امنیت برگزار شد، گفت امیدوار است که تمامی طرف ها به نحوی معقول نگرانی های موجود را برطرف کرده، از مناقشه خودداری کرده و به موقع تصمیمات سیاسی لازم را اتخاذ کنند تا بتوان در ضرب الاجل مقرر، یعنی 9 تیر (30 ژوئن) به توافق نهایی دست یافت.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

.

شهرکرد- ایرنا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزیران دولت یازدهم به ویژه در حوزه انرژی و نفت نمره قبولی می گیرد.

 

 

 

 

امیرعباس سلطانی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط کشور و اقتصاد بحران زده ای که میراث سالهای گذشته است، نمی توان انتظار عملکردی بهتر از موجود داشت.

وی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس، گفت: استیضاح وزیران بدون دلایل موجه و منطقی به صلاح کشور نیست و من با این استیضاح مخالف هستم.

روح الله کاویانی راد بازدید : 53 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش برای دفاع از وزیر آموزش و پرورش وارد صحن علنی مجلس شد.

به گزارش مشرق،  جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به منظور بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

در این جلسه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت به همراه علی‌اصغر فانی وارد صحن علنی مجلس شدند. 

 

قرار است تا دقایقی دیگر موافقان استیضاح وزیر آموزش و پرورش دلایل خود را مطرح کنند و سپس وزیر باید به دفاع از خود بپردازد.

 

روح الله کاویانی راد بازدید : 61 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

سفير سابق رژيم صهيونيستي به اختلاف اين رژيم وآمريکا

 

اگر گفتگوهای مخفی با ایران وجود دارد که بسیار سری است و بسیاری از مقامات ارشد دولت آمریکا از آن اطلاع ندارند پس چرا باید انتظار داشته باشید که این گفتگوهای محرمانه برای اسرائیل افشا شود؟

 

سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت آمریکا در مورد ایران با اسرائیل اختلاف دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛مایکل اورن در گفتگو با شبکه ی ام اس ان بی سی ، درباره کتابش با عنوان/ هم پیمان / که به روابط آمریکا و اسرائیل مربوط می شود توضیح داد.

مجری با اشاره به بخش هایی از کتاب این سفیر سابق درباره ی اختلافات آمریکا و اسرائیل درباره ایران پرسید:

چرا باید اسرائیل در مورد سیاست خارجی آمریکا حق وتو داشته باشد؟

مایکل اورن گفت:

روح الله کاویانی راد بازدید : 62 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

 

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰
 

پس از انتشار بخشی از اسناد وزارت خارجه عربستان سعودی توسط سایت ویکی‌لیکس و افشای تأمین هزینه تحصیل و اقامت فرزند وزیر فرهنگ دولت اصلاحات توسط دولت عربستان، با تأیید سند سایت ویکی‌لیکس توسط یکی از نمایندگان مجلس این رسوایی اکنون وارد مرحله تازه‌ای شده است.

به گزارش افکارنیوز، صبح دیروز اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این سند را موثق اعلام کرد و گفت: «سند تأمین هزینه تحصیل فرزند مهاجرانی توسط عربستان معتبر است.» مطابق این سند وزارت خارجه عربستان سعودی به درخواست عطاءالله مهاجرانی مبلغ ۶۵۴۸۴ پوند را برای اقامت و تحصیل فرزندش در دانشگاه وارویک انگلستان به وی اهدا می‌کند.

روح الله کاویانی راد بازدید : 59 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

منابع خبری از خودکشی یک خلبان سعودی که در بمباران مناطق مسکونی یمن از جمله صنعاء شرکت کرده بود، پس از مشاهده اجساد کودکان یمنی خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از الفرات و شبکه المستقله، منابع آگاه در دربار سلطنتی آل سعود از خودکشی یکی از خلبانان شرکت کننده در بمباران صنعاء پایتخت یمن خبر دادند.

به گفته این منابع، محمد عمرالعنزی افسر خلبان نیروی هوایی ارتش عربستان که در بمباران صنعاء مشارکت کرده بود، پس از مشاهده تصاویر کشتار کودکان یمنی و اجساد آنها و خانه های ویران شده، دست به خودکشی زد.

این خلبان از کشتار مسلمانان ابراز انزجار و اذعان کرده است ما مرتکب گناه شده ایم و معنای اسلام واقعی را فراموش کرده ایم، ما در کنار جنگنده های مسیحی، برادران و خواهران مسلمان خود را به قتل می رسانیم.

روح الله کاویانی راد بازدید : 65 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت۱۰:۲۵
 

معاون پارلمانی رئیس جمهور پس از آنکه رئیس مجلس اجازه نداد در مخالفت با طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای صحبت کند و طرح به تصویب رسید، با عصبانیت مجلس را ترک کرد.

به گزارش مهر، جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی آغاز شد. در جلسه غیرعلنی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از مسائل منطقه ای و سیاست های کلان نظام که باید در اظهارنظرهای نمایندگان مدنظر قرار گیرد، ارائه داد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 56 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

فشارهای روزافزون نیروهای رزمنده یمنی در مرزهای عربستان سعودی، آل سعود را به دوره‌گردی برای گدائی صلح با انصارالله وادار کرده است. تازه‌ترین خبرها حکایت از محاصره شدن شهر نجران عربستان توسط نیروهای مردمی یمن دارد.

 روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله ای با عنوان «آل سعود زانو زد» نوشت:

تعداد صفحات : 12

درباره ما
اخبار سیاسی خبرنگاری واحد مقاومت شاهد سید احمد خمینی(ره) www.s-a-khomayni.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر کلی شما درمورد مطالب چیست؟
    آموزش خبرنگاری

    آموزش خبرنگاری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 2,191
  • بازدید سال : 9,968
  • بازدید کلی : 33,730
  • کدهای اختصاصی
    باشگاه خبرنگاران بسیج فارس
       www.Bdfnews.rzb.ir
    Image by Cool Text: Free Graphics Generator - Edit Image

    ???? ?????? ????????

    کمک به سازمان خيريه محک

    Email: Bdfnews@chmail.ir sms: 50002140

    ابزار ساخت متن های متحرک

    پیچک