loading...
باشگاه خبرنگاران بسیج دانش آموزی فارس
جدید ترین اخبار سیاسی


روح الله کاویانی راد بازدید : 69 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۶
 

آمریکا که تا پیش از این می‌گفت مذاکرات هسته‌ای با ایران تمدید نمی‌شود تغییر موضع داد و از احتمال تمدید خبر داد.

به گزارش تسنیم، به نقل از جام نیوز، آمریکا که تا پیش از این می‌گفت مذاکرات هسته‌ای با ایران تمدید نمی‌شود تغییر موضع داد و از احتمال تمدید خبر داد.

سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران حاضر شد که بگوید امکان تمدید مذاکرات هسته‌ای با ایران وجود دارد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

وزیر خارجه آلمان افزود: لازمه رسیدن به توافق این است که ایران کماکان به شکل سازنده به مذاکرات ادامه بدهد.

 وزیر خارجه آلمان پس از دیدار با وزیر امور خارجه ایران در جمع خبرنگاران گفت: هیچ وقت تا این اندازه به توافق نزدیک نبوده ایم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرانک والتر اشتاینمایر در ادامه با بیان اینکه در یک سال گذشته به اندازه 9 سال گفتگو درباره موضوع هسته ای ایران پیشرفت داشته ایم ، خاطر نشان کرد: البته این به معنای دستیابی به توافق نیست بلکه باید تلاش های خود را بر این مساله متمرکز کنیم و بر اساس چارچوب های تعیین شده در لوزان به نتیجه برسیم و به نظر من این شدنی است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 59 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

حامیان فتنه 88 باید بدانند نظام اسلامی مثل گذشته مقابل فتنه‌گران از بعد رحمانی خود استفاده نخواهد کرد و این بار، بعد قهریه نظام اسلامی سراغ آنها می‌رود.

می‌رود.

پیش‌بینی شورشی 
دیگر از زبان اصلاح‌طلبان// آماده انتشارگروه سیاسی مشرق - خبر از «فتنه» دیگر در سالگرد اوج رفتارهای فتنه آمیز می‌دهند با این تفاوت که این بار باید انتظار «توفان» داشت؛ 30 خرداد 1388 فتنه‌گران بدون توجه به راهکارهای قانونی و با رمز تقلب فضای چند خیابان تهران را به آشوب کشیدند و اغتشاش‌گران به مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان حمله‌ور شدند و بخش‌هایی از مسجد را به آتش کشیدند همچنین به ناحیه بسیج مقداد نیز حمله کردند. از سوی دیگر پنج‌تن از اعضای یک خانواده سیاسی به دلیل همکاری و جهت‌دهی به آشوب‌طلبان توسط مأموران امنیتی شناسایی و با حکم مرجع قضایی دستگیر شدند.
روح الله کاویانی راد بازدید : 61 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

یک رسانه آمریکایی مدعی شد که ارتش آمریکا و نیروهای شیعه مورد حمایت ایران در عراق از پایگاه نظامی مشترک استفاده می کنند.

به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی با ادعای تشکیل پایگاه نظامی مشترک میان آمریکا و شبه نظامیان شیعه عراق می نویسد: ارتش آمریکا و نظامیان شیعه مورد حمایت ایران در عراق در حال نزدیک و نزدیک تر شدن به یکدیگر در عراق هستند.

بلومبرگ در ادامه مدعی می شود که ایران از این نیروهای شیعه در عراق برای گسترش نفوذ خود در این کشور و حمایت از بشار اسد در سوریه استفده می کند.

دو مقام دولتی آمریکا با تایید این خبر عنوان کردند که سربازان آمریکایی و گروه های نظامی شیعه در عراق هردو از پایگاه نظامی تقدم در در الانبار استفاده می کنند، پایگاه نظامی که اوباما رئیس جمهوری آمریکا در حال ارسال 450 نیروی نظامی اضافه برای آموزش به نیروهای محلی در حال مبارزه علیه داعش به آن است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 68 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

ولایتی در دیدار وزیر کشور سوریه:

علی‌اکبر ولایتی تاکید کرد: انتظار داریم در هفته آینده تحولی در روابط منطقه‌ای بین سه کشور ایران، عراق و سوریه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشگر محمد الشعار وزیر کشور سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار ولایتی با بیان اینکه روابط ایران و سوریه برادرانه است و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: رابطه بین ایران با عراق نیز صمیمی و برادرانه است و عراق و سوریه بخش مهمی از بین‌النهرین را تشکیل داده‌اند و تاریخ تمدن مهمی دارند.

وی افزود: بر اساس آنچه که امروز صورت گرفته است، انتظار داریم که طی هفته آینده یک تحول در روابط منطقه‌ای بین سه کشور ایران، عراق و سوریه انجام شود.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

 

تهران - ایرنا - تلاش برخی نمایندگان مجلس برای استیضاح علی اصغر فانی سکاندار وزارتخانه عریض و طویل آموزش و پرورش همه را در انتظار تصمیم نهایی مجلس برای ادامه کار فانی نگه داشته است.

 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

روح الله کاویانی راد بازدید : 64 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

وبسایت رسمی برنامه نود - شباهت صنوبر با "کیه لینی" در نوع خودش جالب است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، حسن صنوبر،بازیکنی است که امسال کواچ اعتماد بیشتری به او کرده و هر از گاهی در ترکیب تیم ملی به او بازی می دهد.این در حالی است که ملی پوش خوب کشورمان شباهت زیادی به "کیه لینی"،مدافع باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا دارد

 

.

روح الله کاویانی راد بازدید : 61 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

خاتمی در یکی از جلسات مجمع روحانیون سخنان روحانی را دست مایه طنز قرار داد
.
 

گروه سیاسی افکارنیوز ، در یکی از جلسات اخیر مجمع روحانیون مبارز آقای موسوی خوئینی ها به میزبان جلسه گفت هوا گرم است و اینجا آب خنک هم پیدا نمی شود؟ آقای خاتمی در پاسخ وی و به شوخی گفته: "تحریمیم، میفهمی؟!!" و بحث به نقد اظهارات رییس جمهور کشیده می شود و گفته می شود طرح رابطه آب خوردن مردم و تحریمها اشتباه بوده است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 72 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

آیت الله خاتمی یکی از ویژگی های عقلای عالم را استفاده از فرصت ها دانست و جوانی را فرصت مغتنمی برای دانشجویان دانشگاه افسری خواند.

 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ضمن آرزوی توفیق برای تیم مذاکره کننده، متهم کردن مذاکره کنندگان ارشد را امری ناروا دانست و آنان را سربازان واقعی نظام خواند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، آیت الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه افسری امام علی(ع) افزود: باید دانست که ملت بزرگ ایران همواره نان مقاومت خود را می خورد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 60 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

قشقاوی در گفتگو با العالم:
 

مجازات مأموران سعودی غیر از اعدام باشد، اعتراض می‌کنیم

 

معاون کنسولی وزیر امور خارجه، با اشاره به درخواست مجازات اعدام برای دو مأمور خاطی فرودگاه جده توسط دادستان جده، گفت: در صورتی که حکمی جز این صادر شود، درخواست تجدیدنظر خواهیم کرد

روح الله کاویانی راد بازدید : 64 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

فرانس پرس نوشت: مجلس ایران روز یکشنبه قدرت خود را در جلوگیری از به دست آمدن موافقتنامه ای هسته ای با قدرت های جهان محدود کرد و عملا تهدیدی دیرینه را درمورد اینکه قانونگذاران ایرانی ممکن است مانع امضای موافقتنامه ای نهایی شوند برطرف کرد.

 

به گزارش نامه نیوز، این خبرگزاری غربی در ادامه آورده است: طرحی که روز چهارشنبه ارائه شد و در آن معیارهای سختی برای موافقت ایران با هرگونه موافقتنامه تعیین شده ممکن است باعث پیچیده شدن مذاکرات درباره موافقتنامه نهایی شود که قرار است تا ضرب الاجل 30 ژوئن نهایی شود.


با این حال به منظور تقویت دولت حسن روحانی رئیس جمهور ایران ، اصلاحاتی مهم در این طرح صورت گرفته است که نظارت رسمی بر یک موافقتنامه را از دستان قانونگذاران خارج خواهد کرد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 67 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت۱۷:۳۷
 

فت مرعشی سال ۵۸ اعضای گروهک فرقان را با تعبیر "پدرسوخته" خطاب کرد و سال ۸۸ با کلیدواژه "تقلب" مردم را به خیابان دعوت کرد، حالا در سال ۹۴ در اعتراض به حکم محکومیت پسرش می‌گوید: "پدرسوختگی و تقلب"

 

به گزارش نسیم، اولین باری که "عفت مرعشی"، همسر اکبر هاشمی رفسنجانی خبرساز شد سال ۵۸ بود؛ وقتی که دو نفر از اعضای گروهک فرقان قصد داشتند رفسنجانی را ترور کنند و او اجازه نداد و سپر بلای شوهرش شد. او خود درباره حادثه اینگونه روایت میکند:

«اول فکر کردم که یکی از پاسدارها آمده؛ اما دیدم نه، غریبه است. پریدم جلو. آقای هاشمی را پرت کردم روی زمین. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم، اما این "پدرسوخته" نیز هیچ ابا نکرد، دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد. احتمال داد که آقای هاشمی کشته شده است...»

روح الله کاویانی راد بازدید : 58 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: قرار بود مذاکرات پشت درهای بسته باشد، ولی آنچه به بیرون درز می‌کند، بحث بر سر لغو تحریم‌ها، جلوگیری از ممنوعیت تحقیق و توسعه و بحث بازرسی از سایت‌های غیرنظامی است.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: قرار بود مذاکرات پشت درهای بسته باشد، ولی آنچه به بیرون درز می‌کند، بحث بر سر لغو تحریم‌ها، جلوگیری از ممنوعیت تحقیق و توسعه و بحث بازرسی از سایت‌های غیرنظامی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در برنامه «رادیو گفتگو» ادامه داد: ما فقط در بحث هسته‌ای مذاکره می‌کنیم، وگرنه دامنه فشار آمریکا علیه ما متعدد و متنوع است. بنابراین اگر موضوعی غیر از این مسئله مطرح شود، جای بحث دارد.

شفیعی یادآور شد: چندی پیش از سوی غرب مجدداً موضوعی مطرح شد که تحریم‌های سختی علیه ما اعمال خواهند کرد، ولی در مذاکرات مطرح می‌کنند که این تحریم‌ها مبتنی بر مباحث تروریستی و مخالفت ایران با صلح خاورمیانه است.

وی با بیان اینکه چنین اظهاراتی از سوی سران غربی را علامتی از خصومت و مغایرت با مذاکرات قلمداد می‌کنیم، گفت: این اظهارات را با نفس توافق مغایر می‌دانیم. بنظر می‌رسد اگر قرار باشد پروسه مذاکرات پیش رود و در حوزه هسته‌ای موفق به همکاری شویم، آن زمان می‌توان در خصوص سایر موضوعات نیز پیش رفت.

روح الله کاویانی راد بازدید : 66 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

رییس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از برگزاری مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 19 تیر ماه مصادف با بیست وسوم ماه مبارک رمضان خبر داد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 59 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

تهران - ایرنا- معاون سیاسی واجتماعی استانداری تهران گفت: دولت تدبیر و امید بر این اصل تاکید دارد که هر نوع ممانعت از اجرای یک برنامه و برخورد با گروه ها یا جمعیت ها بایستی مستند با قوانین باشد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا سید شهاب الدین چاوشی روز دوشنبه در نشست شورای ورزش استان تهران با محوریت اوقات فراغت افزود: سلیقه ها و اجتهادهای شخصی درمسایلی که قانون در مورد آن نظر دارد، قابل قبول نیست.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

 

حسن روحانی در کتاب خاطرات خود درباره پرونده هسته‌ای و همچنین پذیرش پروتکل الحاقی توسط مجلس شورای اسلامی به نکاتی اشاره می‌کند که با موضع فعلی رییس جمهور تناقضاتی دارد.

گروه سیاسی مشرق - حسن روحانی در کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای به خاطره جالبی از الزام مجلس ششم برای قبول پروتکل الحاقی اشاره می‌کند و می‌نویسد: مسئله این بود که تعدادی از نمایندگان مجلس، طرح سه فوریت برای الزام دولت به پذیرش پروتکل الحاقی را امضاء کرده و در پی آن بودند تا آن را تقدیم مجلس کنند.

به رئیس‌جمهور گفتم اگر طرح سه فوریت در مجلس مطرح شود، من استعفا می‌دهم. گفتم ظاهراً مجلس از آغاز کار، کارشکنی را شروع کرده است.

در این زمینه من و نیز آقای خاتمی با آقای کروبی (رئیس مجلس) صحبت کردیم تا این طرح متوقف شود و در مجلس مطرح نشود. خوشبختانه ایشان مانع شد و طرح در صحن علنی مجلس مطرح نشد، ولی متأسفانه سفرای اروپایی از تهیه این طرح در مجلس باخبر شده بودند.[1]

 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
اخبار سیاسی خبرنگاری واحد مقاومت شاهد سید احمد خمینی(ره) www.s-a-khomayni.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر کلی شما درمورد مطالب چیست؟
    آموزش خبرنگاری

    آموزش خبرنگاری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 2,179
  • بازدید سال : 9,956
  • بازدید کلی : 33,718
  • کدهای اختصاصی
    باشگاه خبرنگاران بسیج فارس
       www.Bdfnews.rzb.ir
    Image by Cool Text: Free Graphics Generator - Edit Image

    ???? ?????? ????????

    کمک به سازمان خيريه محک

    Email: Bdfnews@chmail.ir sms: 50002140

    ابزار ساخت متن های متحرک

    پیچک