loading...
باشگاه خبرنگاران بسیج دانش آموزی فارس
جدید ترین اخبار سیاسی


روح الله کاویانی راد بازدید : 68 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

 

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که کشورش به زودی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت درباره ایران را ارائه خواهد کرد

.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی دستیابی ایران و گروه 1+5 به جمع‌بندی درباره مذاکرات هسته‌ای، آمریکا خود را برای ارائه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت درباره ایران با تنظیم جدول زمانی آماده می‌کند.

«سامانتا پاور» سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در این مورد گفت: «انتظار می‌رود این قطعنامه در روزهای آینده با در نظر گرفتن محدودیت‌هایی که در وین درباره آنها توافق شده، جایگزین قطعنامه‌های شورای امنیت شود.»

پاور ضمن اعلام اینکه در این زمینه همکاری نزدیک با قانونگذاران آمریکایی در دستور کار قرار دارد گفت که این افراد شرکای موثری در شکل دهی سیاست‌های موثر آمریکا در برابر ایران هستند و تضمینی برای جلوگیری ایران از دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای محسوب می‌شوند. وی همچنین خواستار تصویب به موقع این قطعنامه مهم شد.

بنابر گزارش «المانیتور» یکی از مقامات ارشد آمریکایی پیش از این گفته بود که قطعنامه احتمالا هفته آینده ارائه خواهد شد. اما «جرارد فان بوهمن» نماینده نیوزلند در سازمان ملل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت تاکید کرد که هنوز تاریخی برای این قطعنامه مشخص نشده است.

مقامات شورای امنیت اعلام کرده‌اند که پیش نویس این قطعنامه از حمایت کشورهای دارای قدرت وتو سازمان ملل که در مذاکرات هسته‌ای شرکت کرده بودند برخوردار است.

خبرگزاری فارس: آمریکا به زودی 
پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت در مورد ایران را ارائه می‌کند

روح الله کاویانی راد بازدید : 75 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

 

لاریجانی با تقدیر از تیم‌مذاکره‌کننده‌ هسته‌ای:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این توفیق دیپلماتیک بر چند رکن اصلی استوار است، گفت: اگر این دستاورد یک پیروزی است، که هست، از آنِ خداوند است که بار دیگر ملت ایران را پیروز کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5، گفت: ابتدا لازم می‌دانم از زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های مجدّانه آقای دکتر روحانی، رئیس‌جمهور محترم و آقای ظریف، وزیر محترم خارجه و آقای دکتر صالحی رئیس محترم سازمان انرژی اتمی و همه تیم مذاکره‌کننده قدردانی و تشکر نمایم که در این مدت قریب به 2 سال مذاکره در مقابل 1+5، مذاکرات سختی را به پیش بردند که می‌تواند در نوع خود کم‌نظیر باشد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

 

وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با سی ان ان درباره مخالفت ها با توافق وین گفت: افرادی هستند که متاسفانه با (انگیزه) سیاسی حتی بدون دانستن یا خواندن توافق و بدون دانستن همه مفاد آن تصمیم به مخالفت گرفتند.

به گزارش تیک، جان کری افزود : مردم این توافق را توافق تاریخی می نامند زیرا من فکر می کنم به خاطر این که ایران به میز مذاکره آمد و ما بر روی کاغذ به یک توافق رسیدیم اما تا اجرا نشود،ما هیچ چیز نداریم.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت:ما طرح کلی داریم.من فکر می کنم این طرح قوی است و فرصت بزرگی است اما همانطور که در اظهارات امروز خود گفتم،اجرای آن واقعا ملاک است.

جان کری درباره مخالفت ها با این توافق گفت: افرادی هستند که متاسفانه با (انگیزه) سیاسی حتی بدون دانستن یا خواندن توافق و بدون دانستن همه مفاد آن تصمیم به مخالفت گرفتند. بسیاری از افراد فقط تصمیم گرفتند شما نباید با ایران توافق کنید اما گزینه ای را پیشنهاد نکردند.ما از سال دوهزار تا روی کار آمدن اوباما این کار را انجام دادیم(توافق نکردیم)،حدس بزنید چه اتفاقی افتاد.برنامه آنها از صدو شصت و چهار سانتریفیوژ به نوزده هزار رسید. ذخایر غنی سازی آنها به بیش از ده هزار کیلوگرم رسید که مقدار مواد شکاف پذیر کافی برای تولید ده بمب داشتند. آیا این بی خطرتر است؟ آیا این چیزی است که افراد می خواهند به آن باز گردند ، یا این که می خواهند فقط مستقیما به سمت جنگ بروند؟ ا

روح الله کاویانی راد بازدید : 75 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

تهران - ایرنا - پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه به نقل از جنبش مردمی انصارالله یمن نوشت: در صورت تداوم تجاوز کشورهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان به یمن، مناطق نفت و گاز عربستان را موشک باران می کنیم.

این پایگاه خبری افزود: این تهدید جنبش انصارالله یک روز پس از آن صورت گرفت که عبدالملک الحوثی اعلام کرده بود که این جنبش بزودی با برداشتن گام هایی راهبردی، چهره منطقه را تغییر خواهد داد.

اخبارالساعه اضافه کرد: با هدف قرار گرفتن تاسیسات نفت و گاز عربستان، در حقیقت اساس تروریسم داعش، اسرائیل و آمریکا هدف قرار خواهد گرفت و همه معادلات اقتصادی منطقه تغییر خواهد کرد، چرا که این اقتصاد و دلارهای نفتی آل سعود است که تروریسم را در خاورمیانه مورد حمایت قرار داده است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

بین الملل > دیپلماسی - گفتگوی ویژه خبری دیشب با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک تحلیل گر آمریکایی رقم خورد. گفتگویی که در آن، محسن رضایی آمریکایی ها را تهدید به اسارت گرفتن 1000 نفر از آنها کرد و گفت برای آزادی این اسرا، هزاران میلیارد غرامت می گیریم و مشکل اقتصادی کشور را حل می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعات پایان مذاکرات وین، شرایط را چنان پیچیده کرده که کسی تصویر دقیقی از سرنوشت مذاکرات ندارد. محسن رضایی که این روزها، بین پوشیدن کت و شلوار و لباس نظامی در رفت و آمد است به استودیوی گفتگوی ویژه خبری آمد تا با امیر شجاعی، مجری سیاسی شبکه 2 به تحلیل اوضاع بپردازد. سخنان او در بخشی از برنامه با ارتباط با وین و گفتگو با یک تحلیلگر آمریکایی قطع شد. رضایی در دقایقی از برنامه، آمریکایی ها را تهدید به اسیر گرفتن سربازانش کرد و البته به آنها توصیه کرد لبخندهای دکتر روحانی و ظریف با غنیمت بدانند تا سیلی 100 هزار سانتریفیوژی نخورند. در ادامه مشروح این گفتگو را می خوانید:

روح الله کاویانی راد بازدید : 66 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

حکمتیار حامیانش در حزب اسلامی را دعوت به حمایت از داعش در مقابله با طالبان کرده است. این اولین باری است که یک گروه شورشی افغانی به طور رسمی از داعش اعلام حمایت می‌کند.

دیپلماسی ایرانی: در حالی که افغانستان همچنان مورد توجه داعش قرار دارد، سخنگوی والی ولایت مرزی ننگرهار گزارش ۶ جولای بی بی سی مبنی بر حمله هواپیماهای بدون سرنشین که منجر به کشته شدن ۵۰ نفر از اعضای گروه تازه تاسیس متحد با داعش شد را تایید کرد.

سید ظفر هاشمی، معاون سخنگوی اشرف غنی، رئیس جمهور اخیراً حضور داعش در سه ولایت ننگرهار، هلمند و فراه را تایید کرده است. گزارش هایی هم وجود دارد که نشان می دهد نبردهای خونینی میان داعش و مبارزین طالبان وجود داشته است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 58 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که حرکت تیم مذاکره کننده کشورمان حرکتی رو به جلو است ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به نتیجه مناسبی برسد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در حاشیه‌ی بازدید از نمایشگاه قاب عکس گلزار شهدا در کریدور مجلس در جمع خبرنگاران در ارزیابی و پیش بینی خود از ۲۴ ساعت آینده باقیمانده از مذاکرات گفت: قبلا هم عرض کردم نگاهم در کل به مذاکرات مثبت است و فکر می‌کنم تلاشی که عزیزان ما در تیم مذاکره کننده انجام می‌دهند یک مسیر روشن و تعریف شده و چارچوب دار و کاملا فکر شده‌ای است.

رئیس قوه مقننه خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم این عقلانیت در طرف مقابل هم وجود داشته باشد که از زمان درست استفاده کنند و تصور نکنند که پایان وقت فرصت مناسبی است برای این که آراء جدید وارد صحنه شوند و تصور نکنند که حداکثر فشار را باید در اینجا بیاورند.

روح الله کاویانی راد بازدید : 59 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا دیروز در صفحه توییتر خود نوشت مذاکرات در جریان است و هنوز چند مساله مهم اختلافی بین طرفین باقی مانده است.

روزنامه جروزالم پست اسراییل در گزارشی از مذاکرات هسته ای به نقل از یکی از مقامات ارشد اجرایی آمریکا می نویسد وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه آمریکا و   ارشد ترین عضو تیم مذاکرات آمریکا در گروه 1+5 با ایران پس از جان کری ، در دو هفته گذشته از شهر وین اتریش به طور مداوم با "یوسی کوهن" مشاور امنیت ملی اسراییل گفت و گوی تلفنی می کند و به او درباره مذاکرات با ایران توضیح می دهد.جروزالم پست: گزارش 
مداوم شرمن از روند مذاکرات هسته ای به اسراییل

روح الله کاویانی راد بازدید : 69 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

 

ایران با وجود چند دور تمدید مذاکرات هسته‌ای با غرب اما برای دستیابی به نتیجه خود را محدود به زمان نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ایران در مذاکرات هسته‌ای خود را محدود به زمان نمی‌کند و با وجودی که مدت زمان تعیین شده در آخرین دور مذاکرات با ایران 3 بار به تمدید شده است اما دولت ایران در مذاکرات خود را به زمان مشخصی محدود نمی‌کند.

روح الله کاویانی راد بازدید : 67 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 

ظریف در واکنش به تهدید علنی طرف آمریکایی، با لحنی قاطعانه و فریادی بلند خطاب به تیم مذاکره کننده آمریکا مشکلات موجود در منطقه را متاثر از حمایت مالی و تسلیحاتی غرب از تروریست ها عنوان کرده و به آنها می گوید شما اساسا در جایگاهی قرار ندارید که برای توان موشکی ما تعیین تکلیف کنید..

به گزارش ایسنا زیاده‌خواهی‌ها همچنان ادامه دارد و کشورهای 1+5 هر لحظه و هر جا که بتوانند از خواست‌ها و امتیازات باربط و بی‌ربط به موضوع هسته‌ای دست بر نمی‌دارند.

مذاکرات هسته‌ای به جایی رسیده است که دو طرف بر روی برخی مسایل فنی و سیاسی مهم در حال چانه زنی هستند هر چند که به گفته دیپلمات های عمده مسایل بررسی و تکمیل شده است.

تلاش 1+5 برای وارد کردن موضوعات دفاعی و نظامی به توافق جامع هسته ای و در این چارچوب تاکیدشان به حفظ تحریم های تسلیحاتی موضوعی است که از ابتدای مذاکرات طرف مقابل به ویژه آمریکایی‌ها بر روی آن مانور داده‌اند و همواره نیز این مساله به طور جدی از سوی ایران رد شده است.

روح الله کاویانی راد بازدید : 63 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

نیروهای امنیتی عراق در کربلای معلی توانستند با هوشیاری دریکی از نقطه‌های بازرسی در یکی از ورودی‌های شهر کربلا به‌نام الشموخ تروریست‌های داعش را که قصد نفوذ به کربلا داشتند و در یک دستگاه تریلی زیر بلوک‌ها پنهان شده بودند، دستگیر کنند.

 

کشف 
موش‌های داعشی در کربلا+عکس

کشف موش‌های داعشی در 
کربلا+عکس

روح الله کاویانی راد بازدید : 96 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

تهران - ایرنا - پایگاه خبری صعده پرس یمن روز یکشنبه به بررسی موفقیت های ارتش و جنبش انصارالله یمن در پاسخ به حملات هوایی عربستان پرداخت و نوشت که رژیم آل سعود تاکنون از اعلام جزییات هدف قرار دادن پایگاه های نظامی در عمق خاک عربستان و نابودی آنها خودداری کرده است .

 
روح الله کاویانی راد بازدید : 70 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

نمایندگان پارلمان کویت که به شهر نجف سفر کرده بودند از مواضع آیت الله العظمی علی سیستانی در قبال حملات تروریستی اخیر در کویت تقدیر کردند.

.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی کویت(کونا) خبر داد، هیئتی از نمایندگان پارلمان کویت که به شهر نجف سفر کرده بودند ضمن دیدار با آیت الله العظمی علی سیستانی از مواضع ایشان در قبال حملات تروریستی اخیر در مسجد امام صادق(ع) کویت تقدیر کردند.

در همین زمینه مبارک الخرینج از نمایندگان پارلمان کویت از موضاع آیت الله سیستانی در حمایت از وحدت میان شیعه و سنی در کویت تصریح کرد هدف از حمله تروریستی ضربه زدن به وحدت کویت بود که با موضع گیری آیت الله سیستانی این امر خنثی شد.

دو هفته قبل یک تروریست سعودی تبار با منفجر کردن خودش در میان نماز گزاران در مسجد امام صادق(ع) در پایتخت کویت ۲۷ نفر را کشته و ۲۰۰ تن را نیز زخمی کرد.

روح الله کاویانی راد بازدید : 62 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

این نامزد جمهوریخواه گفت:"اگر من الان مذاکره کننده بودم میز را ترک می کردم. من میز را ترک می کردم و به متحدان مان (در 1+5) می گفتم که اینها (ایرانی ها) مذاکره کننده قابل اعتمادی نیستند و نمی شود روی حرف و تعهد اینها حساب باز کرد. آنها این را به ما اثبات کرده اند."

"کریس کریستی" فرماندار ایالت نیوجرسی و یکی از نامزدهای جمهوریخواه در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورت پیروزی در انتخابات در روز نخست راه یابی به کاخ سفید توافق هسته ای با ایران را لغو نخواهد کرد.نامزد جمهوریخواه: توافق با ایران را در 
روز اول لغو نمی کنم

روح الله کاویانی راد بازدید : 70 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

احمدی‌نژاد گفت: اکثر شما می‌دانید که ما اینجا سرگرم چه کاری و دنبال چه برنامه‌هایی هستیم. بعضی دوستان اطلاع نداشتند و خواستند توضیح بدهیم تا همه بدانند.

رئیس دولت نهم و دهم با بیان اینکه ما در اینجا به طور مطلق هیچ برنامه‌ای و علاقه‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی نداریم، گفت: اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم که کاری را انجام دهم، در آن صورت خودم صراحتاً به ملت اعلام می‌کردم.

محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم در مراسم افطار با شماری از مقامات و مسئولان عالیرتبه دولت های نهم و دهم که چند روز پیش در ساختمان ولنجک تهران برگزار شد، اظهار داشت: بنده و جمعی از دوستان پس از یک بررسی دقیق به این نتیجه رسیده ایم که در این مقطع از زمان، به جز بازخوانی و تبیین اندیشه حاکم بر انقلاب که همان اندیشه امام راحل، اسلام ناب و حقیقت توحید و عدالت است، هیچ مسئولیت و تکلیف دیگری نداریم.

روح الله کاویانی راد بازدید : 98 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

معاون رئیس دولت اصلاحات معتقد است که مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵ قطعا به نتیجه می‌رسد و به گفته وی طرح الزام دولت به خطوط قرمز که چندی پیش در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا نیز به تصویب رسید کار درستی بود و تعهدات طرف مقابل را بهتر می‌کند.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات با اشاره به مذاکرات ایران با ۱+۵ که هم اینک در وین دنبال می‌شود اظهار داشت: قرائن و شواهد نشان می‌دهد که مذاکرات ایران با ۱+۵ قطعا به نتیجه می‌رسد.

وی درباره طرح الزام آور دولت به حفظ خطوط قرمز که چندی پیش در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا تصویب شد نیز گفت: به نظر من این اقدام مجلس خطوطی را مشخص کرد که هم روشن کننده و هم بازدارنده بود و البته ایجاد مشکل نمی‌کند و کار درستی بود.معاون رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: طرح الزام دولت به حفظ خطوط قرمز از سوی مجلس اجرای تعهدات از طرف مقابل را بهتر می‌کند و مغایرت جدی نیز با فرمایشات مقام معظم رهبری ندارد.

علیزاده خاطرنشان کرد: بالاخره هر کشوری به دنبال حفظ منافع ملی خودش است با این اقدام اگر نگرانی‌هایی در مسیر مذاکرات وجود داشت این نگرانی‌ها برطرف شد و انشاالله تیم مذاکره کننده هسته‌ای بتواند در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی از حق ملت خود دفاع کند.

روح الله کاویانی راد بازدید : 68 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

امیر اسماعیلی :

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه سامانه راداری «قدیر» تجلی «ما می توانیم» است گفت: «قدیر» سامانه‌ای بومی در لبه تکنولوژی‌های دنیاست.

به گزارش خبرگزاری مهر،  دومین رادار برد بلند سه بعدی سپاه در کلاس «قدیر» عصر دیروز با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از فرماندهان پدافند سپاه و ارتش در سایت پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه در اهواز عملیاتی شد.

اسماعیلی در حاشیه این مراسم  اظهار داشت: رادار قدیر که از صفر تا صد آن به دست متخصصان توانمند جهاد خودکفایی نیروی هوافضای سپاه انجام شده، تجلی  ما می توانیم است. 

روح الله کاویانی راد بازدید : 70 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

رژیم صهیونیستی احتمال لغو تحریمهای اعمال شده بر ضد ایران را با توجه به پیش بینی دستیابی تهران و قدرتهای بزرگ به توافق ، محکوم کرد.

به گزارش افکارنیوز، در آستانه رسیدن به توافق جامع هسته‌ای میان ایران و کشورهای ۱+۵، رژیم صهیونیستی احتمال لغو تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان را محکوم کرد.
دفتر "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیررژیم صهیونیستی، در بیانیه‌ای اعلام کرد: در صورت لغو تحریم‌ها، دهها و شاید صدها میلیارد دلار به اقتصاد ایران سرازیر خواهد شد و هیچ امکانی برای بازگشت به عقب وجود نخواهد داشت.
همچنین در این بیانیه آمده است :هر چقدر بیشتر می گذرد قدرتهای بزرگ امتیازهای بیشتری به ایران می دهند.
پس از گذشت چند ماه مذاکرات فشرده ، ایران و شش قدرت بزرگ به پایان مذاکرات سرنوشت ساز درباره برنامه هسته ای ایران به منظور دستیابی به توافقی تاریخی که امید می رود تا روز سه شنبه به پایان برسد نزدیک شدند.

روح الله کاویانی راد بازدید : 66 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه الوفاق با بیان اینکه آیت الله خامنه ای در ایران جایگزینی ندارد، افزود: ایشان الان محور اساسی هم برای حیات انقلاب و هم امنیت کشور هستند.

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه عربی زبان الوفاق در پاسخ به پرسشی درخصوص روابط خوب و عمیق خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: بله؛ ‌ما از جوانی با هم دوست بودیم. من پنج سال از آقای خامنه‌ای بزرگ‌ترم. اولین ملاقات ما در درس خارج آیت الله داماد بود که با هم آشنا شدیم؛ ایشان از من کوچک‌تر بود؛ بعد هم رفاقت‌ها عمیق و در دوران مبارزه خیلی عمیق‌تر شد وبعد از انقلاب دیگر زیادتر شد.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
اخبار سیاسی خبرنگاری واحد مقاومت شاهد سید احمد خمینی(ره) www.s-a-khomayni.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر کلی شما درمورد مطالب چیست؟
    آموزش خبرنگاری

    آموزش خبرنگاری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 2,165
  • بازدید سال : 9,942
  • بازدید کلی : 33,704
  • کدهای اختصاصی
    باشگاه خبرنگاران بسیج فارس
       www.Bdfnews.rzb.ir
    Image by Cool Text: Free Graphics Generator - Edit Image

    ???? ?????? ????????

    کمک به سازمان خيريه محک

    Email: Bdfnews@chmail.ir sms: 50002140

    ابزار ساخت متن های متحرک

    پیچک